Washer - Slint

小豆之家:

Goodnight my love
晚安 我的爱
Remember me as you fall to sleep
当你睡着的时候也要记得我
Fill your pockets with the dust and the memories
从我脚上的鞋弥漫的
That rises from the shoes on my feet
灰尘和回忆溢满你的口袋
I won't be back here
我不会再回来这里
Though we may meet again
尽管我们还会相遇



I know it's dark outside
我知道外面天黑了
Don't be afraid
别害怕
Everytime I ever cried from fear
每次我因恐惧而哭泣
Was just a mistake that I made
都是因为我犯下的错
Wash yourself in your tears
用眼泪洗净自己
And build your church
然后用恐惧的力量
On the strength of your fears
建造你的教堂


Please

Listen to me
听我说
Don't let go
别放手
Don't let this desperate moonlight leave me
别让这些斑驳的月光
With your empty pillow
像你空了的枕头一样离开
Promise me the sun will rise again
答应我太阳明天还会升起


I too am tired now
现在我好累
Embracing thoughts of tonight's dreamless sleep
伴随着一夜无梦的想法入睡
My head is empty
脑袋空空
My toes are warm
脚趾温热
I am safe from harm
远离伤害的我安全了

小豆之家敬上!

评论
热度(5)

© xiao武 | Powered by LOFTER